dinsdag 23 april 2013

Challenge 9 Tasje of doosje voor een dame

Lieve mensen,
Het is alweer tijd voor de volgende Challenge van Miekelotte is Challenging You.
Deze keer GEEN kaart maar een tasje of doosje voor een dame.
Met de Ulti-Boxer en Ulti-Bags embossing boards van Crafters Companion maakt u in een handomdraai de leukste doosjes en tasjes. Die u dan weer lekker kan bewerken.
Mijn eerste tasje is een simpel voorbeeld maar wel heel mooi door het prachtige karton en heb ik daarom alleen bewerkt met een paar druppeltjes met de Viva Decor Perlenpen Creme en een stukje ketting van de kerst versiering.

Bij de volgende heb ik me laten inspireren door de aanstaande koninginnendag. Het tasje is van Oranje cardstock en bestempeld met een achtergrondstempel van Viva Decor 400301800 met Versamark en embossed met WOW embossingpoeder WC04R Metallic Gold Rich.
De bloem is gemaakt van een stukje gerimpeld organza 506572 Oud goud en een stukje gerimpeld baisband met sinasappeltjes( leek me wel toepasselijk) 716062717 met een goud kraaltje uit de ketting die hierboven ook al is gebruikt. Verder stukjes lint en stickerrandjes.
Er zullen nog meer voorbeelden volgen maar dit is vast een voor proefje. De rest van de teamleden hebben ook weer prachtige voorbeelden gemaakt, laat je inspireren en doe weer mee.
Bedankt voor jullie bezoekjes
Lieve groetjes Aya

2 opmerkingen:

  1. Hallo Aya,
    Leuk dat je tasjes zo verschillend zijn. Vooral de witte heeft mijn hart gestolen. Je zou gewoon opnieuw trouwen om met dat tasje te kunnen pronken! Groetjes, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie tasjes.
    Ik sla deze challenge over, want hou het bij de kaartjes

    BeantwoordenVerwijderen