donderdag 29 augustus 2013

Hobby CD kaart

Lieve mensen,
Bedankt voor de lieve berichtjes over de vorige kaart.
De hobby CD's zijn bij veel mensen toch nog onbekend. vandaag zal ik nog een paar heel verschillende voorbeeldjes laten zien.
De Vintage kaart en de Kerstbal zijn met het 'klik en print'principe gemaakt en de kaart met de roos is weer gemaakt op 1 vel in mijn scrapbook programma. Veel mensen denken dat je geen eigen inbreng meer hebt maar in plaats van het kopen van verschillende bij elkaar passende vellen ( als je die al kan vinden) print je dat wat je nodig hebt in de kleur en het formaat dat je wilt gebruiken of dat nu voor een grote kaart, scrappagina of een ATCtje is.
Naast designvellen in diverse kleuren met bijpassende enveloppen, briefpapier, inserts, labels, 'theezakjes'en tasje / doosje zitten er ook diverse soorten knipvellen op en nog veel meer. Elke CD met z'n eigen thema en de latere CD's met steeds meer verschillende mogelijkheden.
Vandaag nog even de 'simpele' kaarten en van de week zullen er nog wat andere projecten en kaarten volgen.
Dit is het vel waarop ik alles voor de volgende kaart bij elkaar heb gezet in mijn scrapbook programma( dit kan in elk grafisch programma ) zo hoef ik maar 1 vel te printen. De afmetingen heb ik op elkaar afgestemd.
Basis kaart, lint, glitter en een gloss gell dauwdruppel maken het af.
Hopelijk kunnen we deze week wat meer duidelijk maken wat de mogelijkheden van de CD's zijn.
Voor een demonstratie kunt u naar Almere komen of op een van de beurzen waar we staan.
a.s. vrijdag en zaterdag staan we in Barneveld.
Bedankt voor jullie bezoekje.
Lieve groetjes Aya

4 opmerkingen:

  1. Schitterende creaties Aya!!
    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige creaties Aya. Ik zag net op het blog van de Challenge ook een mooie creatie van Peter staan. Echt heel mooi en origineel.

    Weet je toevallig al welk standnummer je hebt in Rijswijk of sta je op dezelfde plaats?

    Tot Vrijdag.

    Lieve Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor jullie lieve woorden.
    We staan in Rijswijk t.o. onze vaste steck, op de plaats langs de wand waar Joke's Hobby|Hoekje was.

    Lieve groetjes Aya

    BeantwoordenVerwijderen