dinsdag 5 november 2013

Challenge 16 Vriendschap

Lieve mensen,
Bedankt voor jullie berichtjes en complimentjes heerlijk om te lezen.
Ja Astrid het is hetzelfde huisje maar nu af.
Hieronder komen de inzendingen van Karin en mij voor de nieuwe Challenge bij Miekelotte is Challenging You.. Vriendschap, een thema waar enorm veel mogelijkheden mee zijn, zeker omdat verder alles mag.
Karin en ik hebben toevallig allebei een scrap lay-out gemaakt maar de rest van het DT heeft kaarten gemaakt en er zijn vast nog wel mogelijkheden die jullie kunnen bedenken.
Karin:
Deze Lay-out is van zoon Brandon en een grote beer.
Scrappapier: Kruitvat- Mixec Emotions-Kraft ( T9-960 Bazzil Classic)- Magnolia ( Red Rose Ornament)-boekpagina en PSX Rose Tones
Stansen: S5-048 Spellbinders- 6003/0027 Joy!crafts- MFD007 Nellie's MultiFrames- 656632 Sizzix- S4291 Spellbinders- MFD02 Nellie's MultiFrames en LR0205 Marianne Design
Stempels: CS0853 Marianne Design- 180013/0516 Kars- LF2017 My Minds Eye'- LF2052 My Mind's Eye- EC0120 Eline's Huis / Marianne Design en 544959 Prima Marketing.
Embossingpoeder WC01SF WOW
Embellishments en kant etc. Miekelotte; Action e.a.
De meeste gebruikte artikelen zijn te krijgen bij Miekelotte
Aya
Al heel lang wilde ik een lay-out maken waarop deze bijzondere vriendschap wordt verwerkt. De meeste kennen mijn profielfotootje wel waarop ze samen op ons bed liggen. Er zijn tig foto's waarop ze samen zijn en vooral waarop ze samen ineen gerold liggen te slapen, zo lief. Toen Pooh ( de kat) heel klein was is hij erg ziek geweest en heeft Stephanie hem beschermd en verzorgd en sinds dien werden ze onafscheidelijk tot haar overleiden. Hij heeft haar vreselijk gemist en nog mist hij haar maar gelukkig kan hij nu bij ons nieuwe hondje ook heerlijk slapen samen wandelen alleen voor spelen is Pooh een beetje te oud geworden hoewel Timo het wel wil is hij te druk.
Mijn inspratie haal ik overal vandaan maar zeker ook bij Gabrielle Pollacco; alittleshabbychic en jennings644.
Papier: Kraft T9-960 Bazzil Classic ; Magnolia P-SB1305 Rose Path + P-OUT1303 Vintage Cowboy ( bloemen)
Stempels: Judikins Papirus background ; Inkadinkado 98252G ; poes ?
Kant : Jute Naturel ; Geborduurde Tule A001 ; Katoenkant met lintje ecru 161001 ; Picootje donkerbruin en beige ; parelkoort en 2 kante apliqué's
Stans: LF-014 Jewel Alphabet Spellbinders ; 658226 Botanical Flourish Sizzix Original
Chipboard Numbers en Alphabet van Crafts-too
Perlenpen Viva Decor creme
Houten hartje  en 3 verschillende ponsen voor de bloemen.
Hopelijk geeft het jullie inspiratie om mee te doen met Miekelotte is Challenging You.
De producten hier gebruikt zijn vrijwel allemaal bij Miekelotte te koop.
Bedankt voor jullie bezoekjes
Lieve groetjes Aya



4 opmerkingen:

  1. Hallo Aya en Karin, wat een prachtige lay-outs. Wat mooi dat jullie beiden kozen voor een dier. De grote beer is gaaf en Pooh erg lief! Ik heb erg veel bewondering voor de schitterende details op beide pagina's. Geweldig gedaan, stoer en mooi .... misschien is scrappen toch wel leuk!? Groetjes, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Vera, ik zou het gewoon een keer proberen als ik jouw was. Het is een blijvende herinnering voor jezelf en voor je nageslacht. Kaarten maken vind ik ook leuk, het worden kleine kunstwerkjes maar ik vind het jammer dat ik ze weg stuur en nooit meer terug zie en scrappen is een kunstwerk voor jezelf. Waarschuwing, het is wel verslavend, hahahaha
      Groetjes, Karin

      Verwijderen
  2. Hoi Aya, ik heb er een paar dagen over gedaan, maar nu weet ik wat BFF betekent: Best Friends Forever! Groetjes, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige LO's hebben jullie beiden gemaakt. Mooie details erop verwerkt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen