dinsdag 27 mei 2014

Vogeltjes, vogeltjes, vogeltjes.

Lieve mensen,
Afgelopen weekend zijn we op de beurs in Ridderkerk geweest en in Steenwijk.
Altijd weer reuze gezellig, iedereen bedankt voor het langs komen.
Er zijn al weer prachtige inzendingen voor het Challengeblog maar er is nog de tijd t/m vrijdag om inzendingen te plaatsen.
Hier nog een voorbeeldje.
Een fotolijstje uit de collectie van Rive Creatief.
Dit fotolijstje is een bouwpakketje van chipboard. Hier heb ik er een printje van vogels van internet achter gedaan. Het witte gedeeltje van het frame heb ik bewerkt met versamark en witte embossingpoeder van WOW. Het achterste deel van het frame en de embellischments zijn eerst gekleurd met Bruynzeel aquarel potloden en daarna met versamark en transparante WOW embossingpoeder bewerkt. Door deze bewerking lopen de kleuren nog meer in elkaar over.
Donderdag 29 Mei zijn we gesloten maar vrijdag 30 en zaterdag 31 Mei zijn we gewoon geopend.
Er is dus nog tot en met a.s. vrijdag de mogelijkheid om mee te doen met de Challenge bij Miekelotte is Challenging You.
Bedankt voor jullie bezoekje.
Lieve groetjes Aya


2 opmerkingen:

  1. O als ik dat wist, Ridderkerk is niet voor voor mij.
    Ik hoop dat je nu eerder herstellen mag van de vermoeienissen Aya.
    Heb je mij mailtje nog gelezen?
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen